Dear Students,
Ghent University Global Campus is offering a Work-Study Program for its students.
The Work-Study Program is designed to provide a part-time employment for financially eligible students.
Job Title
Work-Study Student
Job Positions
Admissions & Recruitment Services: 1 person
Operation & IT: 2 person
Student Tutoring: 2 persons
Research and Planning: 1 person
*Department of choice to work in can be taken into consideration
Working Period
3rd January 2017 ~ 23rd February 2017 (2 months)
Job description
1. Admissions & Recruitment Services
- Supporting marketing event activities and other administration tasks
2. Operation & IT
- Meeting preparations, short Korean-English translations (or vice versa) and other
administrative tasks, inventory control, Serving guest.
3. Student Tutoring
- Support with tutoring for the resit examination for Informatics and Mathematics
4. Research and Planning
- Organizing for research data, short Koran-English translation tasks, Serving guest.
Remuneration
1. KRW 8,050 per hour (the wage is calculated based on working hours).
2. The fee will be deducted from your next semester tuition fee.
3. Students are only allowed to work a maximum of 4 days per week. The working hours can be flexible, open for discussion with supervisors.
4. For unemployment and occupational health and safety insurance, University will pay both employee’s and employer’s contribution as a withholder. The equivalent amount of the employee’s contribution will be deducted from the overall scholarship.(after insurance premium deduction, the net hourly wage will be around 8,000 KRW)
Student Eligibility and Preferential Selection Criteria
Students receiving financial aid will be giving priority.
Students must meet the following requirements;
- Students must be in 2nd or 3rd bachelor. Combining students are also welcome to apply.
- Students who are the subject of none or only one resit exam.
- Proficient level in spoken and written English and Korean.
How to Apply?
Please come directly to the office of Finance/HR(GH 512) to fill out the application form.
For more detailed information, please contact GUGC Finance/HR.
(032-626-4006, Hongmin Chu)
Application Due Date
Applications are open till 20th of December 2017
겐트대학교 글로벌캠퍼스 학생 여러분께,
겐트대학교 글로벌캠퍼스는 근로장학생 제도를 운영하고있으며, 이는 재정지원이 필요한 학생 지원에 목적을 두고있습니다.
고용 형태
근로장학생
부처별 수요
입학홍보처: 1명
운영처: 2명
학생지원처: 2명
연구기획처: 1명
※부처 지원 가능하며 수요 인원 이상 지원 시 해당 부서 담당 직원의 소관으로 결정 됩니다.
근무 기간
2017년 1월 3일(수) ~ 2017년 2월 23일(금)
직무 기술서
1. 입학홍보처
- 마케팅 이벤트 활동 등의 지원업무
2. 운영처 & IT
- 회의 준비, 한영 및 영한번역, 행정지원 업무, 재물조사 지원
3. 학생지원처
- 정보학, 수학 재시험에 대한 교육지원
4. 연구기획처
- 데이터 정리와 취합, 한영 및 영한번역, 대 고객지원 업무
보수안내
1. 시간당 8,050원(시간제로 임금 계산)
2. 근로장학생 급여는 다음 학기의 수업료에서 공제됩니다.
3. 주 당 근무 일자는 최대 4일이며, 근무 시간은 담당부서의 직원과 합의 하에 유연성 있게 조정 가능 함을 알려드립니다.
4. 겐트대학교는 근로장학생의 안전한 근로 환경을 위해 고용산재보험료를 기납부하며 해당 금액은 최종 근로장학금 산정 시 차감됩니다. (보험료 차감 후 시간 급여 약 8,000원)
자격요건 및 선정기준
재정지원을 받는 학생들에 따라 우선 선발
지원 학생은 이하의 요건을 충족해야 합니다.
1. 본 교의 2~3학년 학생
2. 재시험 과목이 없거나 재시험 한 과목 대상 학생
2. 영어와 한국어에 능숙한 수준
지원방법
Finance/HR(GH512호)사무실 방문 후, 신청서 작성
자세한 문의사항은 아래의 번호로 연락바랍니다.
(032-626-4006, 회계/인사처 추홍민)
신청기간
2017년 12월 20일